A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Termékek Menü

Élve fogd el! társasjáték

Katt rá a felnagyításhoz

Paraméterek

Gyártó Négy International
Ajánlott korosztály 5 +
Játékosok száma 2 - 8
Játékidő 30 perc
Ár:
5.190 Ft
Cikkszám: 11451
Szerezhető hűségpontok: 104
Gyártó: Négy International
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Várható szállítás: 2018. november 21.

Éld át újra gyerekkori élményed a saját gyermekeiddel! Az Élve fogd el társas az eredeti, 1975-ös kiadású retro társasjáték reprint kiadása. A bábuk formája változott, de a táblán és a kártyákon a gyerekkorunkból ismert, igényes grafikák láthatók.

Leírás

A játék célja, hogy a világ összes állata közül minél többet befogjuk, és átadjuk őket az állatkertnek. A játékmenet egyszerű, csupán a sakkból kölcsönvett lólépést kell ismerni hozzá. Ezért kezdő játékosok is boldogulnak vele, már 5 éves kortól játszható. 



A játékosok egymás után lépnek, mindenki egyet léphet és ha olyan mezőre lép, ahol egy állat képe látható, megkapja érte az adott állatot 

ábrázoló kártyalapot. Azonban van pár olyan mező, amelyikre nem lehet lépni, például vízesés, szakadék, vagy esetleg homokvihar.



A játéktábla a Földet szimbolizálja, a tábla sorai a földgömb szélességi fokainak feleltethetőek meg, így a tábla felső soraiban 

találhatjuk meg a jegesmedvét, a középső sorokban a tigrist, a vízilovat vagy az afrikai elefántot és legalul akadhatunk rá például a kengurura 

vagy a földimalacra.



A játék addig tart, amíg minden állatkártya nem talál gazdára. Ezután jön a pontok összeszámolása és az a nyertes, aki a 

legtöbb pontot gyűjtötte.



Élve fogd el társasjáték tartalma




Élve fogd el társasjáték tartalma




  • 1 játékmező

  • 1 játékszabály

  • 8 játékfigura

  • 80 kártyalap



Élve fogd el játékszabály



A játékot minium 2, maximum 8 ember játszthatja. A játék célja, hogy az állatok befogásával minél több pontot gyűjtsenek a játékosok.



Az állatokat különböző színű kártyalapok szimbolizálják. Minden állatból csak egy van, tehát ha az egyik játékos már befogta az állatot, más hiába lép arra a mezőre, ő már nem kaphatja el.



A különböző színnel jelölt állat kártyák különböző pontszámot érnek:




  • 100 pont: zöld, pl. marabu, krokodil

  • 200 pont: narancssárga, pl. zerge, vidra

  • 300 pont: piros, pl. strucc, varacskos disznó

  • 400 pont: kék, pl. kenguru, kafferbivaly

  • 500 pont: lila, pl. víziló, gorilla

  • 600 pont: barna, pl. jegesmedve, grizzli

  • 800 pont: szürke, pl. tigris, afrikai elefánt

  • 1000 pont: oroszlán.



A játékosok a bábujuk színével megegyező színű mezőről indulnak. A táblán lóugrásban közlekedhetnek, úgy, mint a sakkban.



Piros szegélyű mezőre nem léphetnek, mert ezek olyan természeti akadályokat jeleznek, amiken nem lehet átkelni. Mint például az erdőtűz, szakadék, csapda vagy a bozót. 



Szintén nem lehet rálépni az indulópontokra, és az olyan mezőre, ahol másik játékos áll. Ebben a retro játékban nem lehet kiütni a másik bábuját.



Ha állatfigurás mezőre lép a játékos, akkor ki kell keresnie a kártyák közül azt, amin az adott állat van. A kártyán szerepel az állat pontértéke, azaz az ár, amit az állatkert fizet a befogott állatért.



Azzal a bábuval, amivel nem lehet szabályos lóugrásban lépni - mert például az ellenfelek körbefogják - helyben kell maradni.



A játék addig tart, amíg az összes állatot befogják, azaz elfogynak az állat kártyák.



Az nyer, akinek az összegyűjtött kártyái a legtöbb pontot érik. 

  

EgyszerBolt Társasjáték Webáruház - Mert az élethez kell egy kis játék!

     egyszerbolt.hu

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Termék címkék: családi, gyerek, NégyInternational