Leírás
Isla Dorada társasjáték - magyar kiadás
1934-ben a Columbia expedíció hajótörést szenvedett egy különleges szigeten, ahol a legendák szerint rég elfeledett és hatalmas civilizációk mesés kincseket hagytak maguk után. Minden játékos egy felfedezőt alakít, aki csatlakozott az expedícióhoz. Mivel a sziget szinte teljesen ismeretlen és veszélyes, a játékosok egy csapatban próbálják meg elkerülni a rájuk leselkedő veszélyeket, amelyek ezen a barátságtalan távoli tájon várnak rájuk. Mindenki tud valamit a szigeten elrejtett kincsekről, de egymásnak nem szólnak erről és annak ellenére, hogy együtt kell utazniuk a szigeten, mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti és ő akar a leggazdagabban távozni Dorada mesés szigetéről. Az Isla Dorada társasjáték egy igen könnyed hangvételű, és könnyen emészthető társasjáték. A hangulat magával ragadó, a szabályok nem bonyolultak, a játék megnyeréséhez viszont nem árt, ha szorult az emberbe némi önzés, és a másokkal való kitolás képessége. A játék végén a beváltott kincs- és átokkártyákért járó pontokon felül szintén pontot érnek még a megmaradt aranyak és a teljesített Végzet kártyák is. Más játékot is megnéznél még? Kattints, és nézz körül:
A játékosok a teljes expedíciót jelképező figurát próbálják irányítani úgy, hogy a lehető legtöbb önző céljukat teljesítsék a veszélyekkel teli szigeten.
A játék kezdetén minden játékos kap 10 aranyat (melyet okosan be kell osztani, hiszen ezzel a mennyiséggel kell végig gazdálkodni) és néhány kártyát. Kincs kártyákat, Átok kártyákat (ezek plusz és mínuszpontokat érnek) és Végzet kártyákat (melyek bizonyos feladatok teljesítéséért adnak pontokat), valamint a mozgáshoz (és az egymással való kiszúráshoz) elengedhetetlen Kaland kártyákat.
A játék legalább 16 körön keresztül zajlik, hiszen az expedíció minden új, még sosem látott helyszínen letesz egy jelzőt a 16ból, amelyek ha elfogynak, akkor véget ér a játék. Ezalatt a 16 kör alatt viszont rengeteg minden történhet.
Minden kör a licitálással kezdődik, amely során a játékosok a Kaland kártyáikkal licitálva eldöntik, az expedíció melyik irányba haladjon tovább. A különböző típusú utakon különböző kártyákkal (közlekedési eszközökkel) lehet haladni, így pl. egy sivatagi úton csak tevével, esetleg a jokerként használható zeppelinnel vagy sárkánnyal lehet licitálni.
Miután eldőlt, hogy hova lép tovább az expedíció, a játékosok a célállomáshoz tartozó kincseiket és átkaikat (plusz- és mínuszpontjaikat) beváltják. A negyedik és kilencedik helyszínjelző feltétele után a játékosok új kincskártyákat kapnak, hogy a játék második és harmadik harmadában is folyamatosan új célok legyenek, melyeket el kell érni.
Vásárold meg most, 12.790 Ft-ért!
EgyszerBolt Társasjáték Webáruház - Mert az élethez kell egy kis játék!