A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Termékek Menü

Quoridor Kid társasjáték

Katt rá a felnagyításhoz

Paraméterek

Gyártó Gigamic
Ajánlott korosztály 5 +
Játékosok száma 2 - 4
Játékidő 10 - 20 perc
Ár:
7.650 Ft
Cikkszám: 12007
Szerezhető hűségpontok: 153
Gyártó: Gigamic
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Várható szállítás: 2018. november 14.
A Quoridor Classic szintén fából készült gyerekváltozata maga is több gyerekjáték-díj nyertese bájos szürke egerekkel, színes sajtokkal és megkerülendő akadályokkal. A játékosok megpróbálják minél fürgébben átjuttatni az egerüket a tábla másik oldalán várakozó sajtokhoz. A szabályok egyszerűek, a fordulók gyorsak, a váratlan fordulatok garantálják az izgalmat az egész családnak.

Leírás

A JÁTÉK CÉLJA Az a játékos nyer, aki eléri az alapvonalával szemközti alapvonal valamelyik négyzetét. 




JÁTÉKSZABÁLY 2 JÁTÉKOS RÉSZÉRE

A játék elején az akadályokat a tábla mellé rakjuk (8 akadály mindkét játékosnak).

Mindkét játékos megfog egy egeret, és lehelyezi az alapvonala közepére, majd lerak egy ugyanilyen színű sajtdarabot a tábla másik végébe, hogy ezzel jelezze a célt.

Sorsolással döntsük el, hogy ki kezdi a játékot.



A JÁTÉK MENETE

A soron következő játékos választhat, hogy lép egyet az egérrel, vagy elhelyez egy akadályt a táblán. Ha elfogyott az akadály, már csak az egérrel lehet (és kell) lépni.



AZ EGÉR MOZGATÁSA

Az egérrel egyszerre egyet lehet lépni bármelyik irányba – előre, hátra, balra, jobbra (2. ábra). Az egereknek meg kell kerülniük az akadályokat .



AZ AKADÁLYOK LERAKÁSA

Az akadályoknak mindig 2-2 mezőt kell elválasztaniuk.

Az akadályok segíthetik a játékosokat az előrelépésükben, illetve lassíthatják az ellenfél előrehaladását, de nem használhatjuk őket arra, hogy teljesen megakadályozzuk az ellenfelet a célba jutásban: egy kivezető utat mindig szabadon kell hagyni.



SZEMBENÁLLÁS

Ha két egér egymással szembekerül két szomszédos mezőn úgy, hogy nincs közöttük akadály, a soros játékos átugorhatja az ellenfele egerét, és leteheti a sajátját az ellenfél egere mögé.

Ha az ellenfél egere mögött van egy akadály, a játékos az egerét elhelyezheti az ellenfélé mellé balra vagy jobbra (de csak ha arra nincs akadály)



A JÁTÉK VÉGE

A játéknak akkor van vége, ha valakinek az egere átjut a szemközti alapvonal bármelyik mezejére - a játékot ő nyeri.



JÁTÉKSZABÁLY 4 JÁTÉKOS RÉSZÉRE

A játék kezdetén a 4 egeret a tábla négy szélének közepére helyezzük. Minden játékos 4 akadályt kap.

A játékszabály megegyezik a 2 személyes játék szabályaival, annyi kiegészítéssel, hogy az egér nem ugorhat át egynél több egeret.

 

  

EgyszerBolt Társasjáték Webáruház - Mert az élethez kell egy kis játék!

     egyszerbolt.hu

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő