A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Termékek Menü

Splash attack társasjáték

Katt rá a felnagyításhoz

Paraméterek

Gyártó Gigamic
Ajánlott korosztály 6 +
Játékosok száma 2 - 4
Ár:
5.270 Ft
Cikkszám: 10983
Szerezhető hűségpontok: 106
Gyártó: Gigamic
Elérhetőség: Jelenleg nincs raktárkészleten
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Várható szállítás: 2018. november 16.
Színes halacskák úszkálnak békésen az éhes, vörös piranhák között. Két kockával dobunk: az egyik a keresendő hal színét, a másik a mintáját jelzi. A játékosok szélsebesen igyekeznek a megfelelő halra lecsapni, vagy elkapni a piranhát. A halakat kifoghatjuk, megehetjük (átfordítva halcsontváz-mintájú oldalukra őket) vagy visszadobhatjuk a tóba. Az nyer, aki elsőként elfogyaszt 3 halat!
Menny.:

Leírás

A JÁTÉK CÉLJA

A játék célja, hogy "ELKAPJUNK", majd "MEGEGYÜNK" három halat.



ELŐKÉSZÜLETEK

Helyezzük a kilenc színes halat a halcsontvázas oldalával lefelé az asztalra. Helyezzük az éhes vörös piranhát a halraj közepébe.



A JÁTÉK MENETE

Döntsük el, melyik játékos kezd. Amelyik játékoson a sor, dob mindkét dobókockával. Minden játékos gyorsan megpróbál "ELKAPNI" egy olyan halat, amely a dobásnak megfelel PL. HA AZ EGYIK KOCKÁN KÉK SZÍN LÁTHATÓ, A MÁSIKON PEDIG NÉGYZETFORMA, AKKOR AZT A KÉK HALAT KELL ELKAPNI, AMELYEN NÉGYZET FORMÁJÚ PIKKELYEK VANNAK!

Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi a játékos maga elé. Az a játékos, aki az előbb dobott, továbbadja a kockát a következőnek, aki szintén dob a két kockával. Ismét minden játékos megpróbálja elkapni a megfelelő halat. Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi maga elé az a játékos, aki elkapta. AZONBAN ha a kocka olyan halat mutat, amelyet már valaki elkapott, a játékosnak el kell kiáltania magát: "CSOBBANÁS!", és a többiek előtt el meg kell ragadnia a vörös piranhát! Ha sikerrel járt, az elkapott halat felfordítja, hogy most már a csontváza legyen látható. Ezt a halat sikerült "MEGENNIE", így már ahhoz a játékoshoz tartozik.

De ha BÁRMELYIK MÁSIK játékos fogta meg először az éhes vörös piranhát, az elkapott hal visszakerül a játékba.

FIGYELEM: BÁRMELYIK JÁTÉKOS ELKIÁLTHATJA MAGÁT, HOGY CSOBBANÁS!, HA LÁTJA, HOGY EGY MÁR ELKAPOTT HAL JELLEMZŐIT MUTATJÁK A DOBÓKOCKÁK.

FIGYELEM: HA EGY TÚLBUZGÓ JÁTÉKOS OLYANKOR FOGJA MEG A VÖRÖS PIRANHÁT, AMIKOR A KOCKÁK EGY MÁR MEGEVETT HALAT MUTATNAK, ANNAK A JÁTÉKOSNAK VISSZA KELL DOBNIA A JÁTÉKBA EGY HALAT. HA NINCS NÁLA HAL, AKKOR SEMMI NEM TÖRTÉNIK.



A JÁTÉK VÉGE

A játéknak vége, ha egy játékos megfog, majd "meg is eszik" három halat, amivel megnyeri a játékot.



GYORS JÁTÉK

A fiatalabb játékosok játszhatnak úgy is, hogy rögtön felfordítják az elkapott halakat (hogy azonnal látható legyen a halcsontváz), és aki három halat összegyűjt, megnyeri a játékot.



Kiemelten fejlesztett készségek:

? memória ? reflex

  

EgyszerBolt Társasjáték Webáruház - Mert az élethez kell egy kis játék!

     egyszerbolt.hu

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Termék címkék: gigamic, gy